maandag 1 september 2014

NIEUWE STUDIE, NIEUW BEGIN


Zoals jullie wel vaker voorbij hebben zien komen, start ik vanaf vandaag aan mijn nieuwe studie. Ik heb dit jaar mijn havo diploma gehaald en dus is het tijd voor iets nieuws. In maart heb ik een toelating gedaan aan ArtEZ voor de opleiding Product Design en gelukkig genoeg was ik toegelaten! Ik kon dus niet blijer zijn en het was zo fijn om vanaf toen al te weten wat ik wilde gaan doen. Vorige week heb ik dan mijn introductieweek gehad en vandaag begint dus het echte studentenleven. Ik moest vandaag alweer vroeg op, mijn trein vertrekt iedere ochtend namelijk al om tien voor half 8. Gelukkig ben ik een ochtendmens, maar alsnog ben ik hier niet al te blij mee. Op mijn introductie heb ik ook te horen gekregen dat ik dagen van 9-9 kan maken, als ik bijvoorbeeld bezig ben met een praktijk-opdracht. Dit klinkt echt heel zwaar, maar zolang het leuk blijft maakt het voor mij echt niet uit. Ik ben allang blij dat ik van de middelbare school af ben waar ik vreselijke vakken als wiskunde en economie moest volgen. Nu kan ik eindelijk iets doen wat ik leuk vind en waar ik goed in ben. Ik krijg bijvoorbeeld vakken als design- en kunstgeschiedenis, workshops in de werkplaats, materiaalkennis etc. Vind ik allemaal heel leuk klinken! Ik ben dus blij zoals je al kunt lezen en ik ben super benieuwd hoe deze vier jaar mij gaan bevallen. Wat wel lastig kan worden in de loop van de maanden is het bijhouden van mijn blog, doordat ik zulke lange dagen kan maken. Ik kom dan namelijk pas laat ik de avond thuis als ik nog niet op kamers woon, dus dat wordt dan wel erg lastig. Ik hoop dat ik altijd kan blijven doorgaan, want ik vind bloggen gewoon super leuk om te doen. Ik vind het heerlijk om te schrijven over wat ik leuk vind en ik hoop dat ik hiermee kan doorgaan. Ik ben denk ik ook van plan om mijn studie en blog te gaan combineren met elkaar. Dat ik jullie op de hoogte hou van mijn studie en alles wat ik ga beleven en maken. Als jullie dat leuk vinden tenminste (en anders ga ik dat waarschijnlijk nog steeds doen hoor ;)  Jullie zullen het in ieder geval in de loop van de tijd wel merken hoe dit alles gaat uitpakken... 


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten