woensdag 3 september 2014

NEW IN | 2 VINTAGE CAMERA'S


Ik ben zo blij, want ik heb twee nieuwe vintage camera's weten te scoren bij de kringloop! Ik was gisteren namelijk al vroeg in de ochtend uit, omdat de les in de middag was uitgevallen. Voor een opdracht moesten we elektrische apparatuur meenemen, dus zijn we even bij de kringloop wezen kijken. Ik was nog nooit in de kringloopwinkel in Arnhem geweest, maar hij was best leuk! Ze hadden wel leuke spulletjes en was ook best een grote winkel. Ik heb daar helaas niks gevonden voor de opdracht, maar dus wel deze té leuke camera's! Ik wilde al heel lang een verzameling vol oude camera's, maar kon nooit echt mooie vinden, totdat ik deze zag. Ik was opslag verliefd op de linker en de rechter vond ik ook wel leuk (vooral omdat die ook nog in een klein tasje zat). De linker camera kostte mij maar €6 en de rechter was slechts €2! Zo happy :)





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten