maandag 1 september 2014

FOTODAGBOEK | AUGUSTUS


Zoals beloofd laat ik in deze instadiary al mijn vakantiefoto's zien die ik op Instagram heb gedeeld. De vakantie voelt al als maanden geleden, terwijl het maar een maand geleden was. Het was zo snel gegaan, maar ik heb echt de tijd van mijn leven gehad. Nieuwe vrienden gemaakt, leuke activiteiten gedaan en gewoon genieten van het vakantie vieren. Nadat de vakantie was afgelopen, heb ik een aantal dagen weer saai gewerkt en heb ik weer autorijlessen genomen wat trouwens echt super goed gaat! Ik ben helaas wel gezakt voor mijn eerste theorie-examen, maar dat maakt niet uit. Heb nog alle tijd om ervoor te slagen. Ook had ik aan het einde van de maand (de laatste week van mijn vakantie) een introductieweek van mijn nieuwe school ArtEZ. Hier kwamen alle opleidingen en zo konden we goed met elkaar kennismaken. Ik heb hier al leuke mensen ontmoet en heb ook leuke workshops gevolgd. We hadden ook een silence disco, wat echt een giller is, we hebben bingo gespeeld en er was ook een jamsessie. Genoeg leuke dingen dus! Vandaag begint dan alweer het echte leven weer, het studentenleven. Ik heb er super veel zin in, maar ben stiekem toch ook wel heel zenuwachtig. Maar het komt vast goed! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte met alles wat ik op school ga beleven de komende 4 jaar :) 


 heerlijke ijsjes | mooie kathedraal | bij zonsondergang met de vakantiegangers 
 prachtige watervallen in KroatiĆ«! | canyoningen met zuslief | lief dorpje ergens in KroatiĆ«
 met zuslief bij de watervallen | prachtig gebouw | groepsfoto! 
 bedenk zelf maar wat we aan het doen zijn ;) | hard bikkelen tijdens een vermoeiende mountainbike tocht | het strand bij zonsondergang, prachtig!
 hangjongeren op het strand | kajakken met zuslief | op de banaan met zn allen
 schoenengroepsfoto | eindelijk wezen hardlopen na een lange tijd | happy new hair!
 introweek ArtEZ | ikzelf in een giga grote fotolijst op het terrein | coole tentgasten 




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten