zondag 31 augustus 2014

THE RIGHT LOOK FOR... | FIRST DAY AT SCHOOL



Maandag is mijn eerste schooldag en ik word toch stiekem wel een beetje zenuwachtig. Ik heb al een introductieweek gehad, maar het blijft toch spannend. Toch heb ik er ook super veel zin in en ik ben super benieuwd hoe de komende vier jaar gaan worden. Jaja, het echte studentenleven gaat eindelijk beginnen! Dag middelbare school en hallo ArtEZ. Eindelijk kan ik elke les door creatief zijn en ik heb eindelijk ook geen wiskunde en economie meer haha. Nieuwe mensen, nieuwe kansen en nieuwe ervaringen. En om dit alles goed te beginnen, moet ik er de eerste schooldag natuurlijk wel goed uitzien ;) Zo heb ik nu drie verschillende outfits bij elkaar gestyled die ik zou kunnen dragen. In de vorige the right look for... berichten heb ik outfits samengesteld via Polyvore, maar dit keer stel ik setjes samen die ik ook dadelijk thuis heb.
Aan jullie de vraag dus welke jullie favoriet is en ik dus ga dragen. 


OUTFIT #1
De eerste outfit is lekker simpel, maar toch heel leuk. Het jasje en de broek heb ik sinds een tijdje en ik ben er erg blij mee. De broek heeft een mooie donkere kleur en is een high waisted model. Het jasje heb ik bij de Esprit gekocht in de sale en hij is lekker stoer. De kleur vind ik erg mooi en is ook erg makkelijk te combineren. Ik draag de jeans en het jasje gecombineerd met een basic wit topje en hoge blauwe All Stars. Een bijpassende schooltas erbij en de eerste schooldag is compleet! 

JEANS VERO MODA | BOMBERJACK ESPRIT | SHIRT H&M | SCHOENEN CONVERSE | TAS BIJENKORF 


OUTFIT #2
De tweede outfit vind ik echt heel leuk en ik heb hem eigenlijk nog nooit gedragen. Dit vest van de H&M blijft gewoon een favoriet van mij en is heerlijk voor de koude winterdagen. Ook dit VOGUE shirt draag ik maar al te vaak, omdat hij makkelijk te combineren is en gewoon super leuk is. Alweer combineer ik deze outfit met de high waisted jeans en daaronder nog mijn nieuwe enkellaarsjes met hak. Nog een canvastas erbij en de outfit is compleet. 

VEST H&M | SHIRT VOGUE TIJDSCHRIFT | JEANS VERO MODA | SCHOENEN H&M |
TAS L'OFFICIAL TIJDSCHRIFT


OUTFIT #3
Deze outfit is wat netter dan de vorige twee, maar nog steeds lekker stoer. Ik heb voor de derde outfit gekozen voor een topje met patroon die een beetje doorschijnt, een kokerrok tot over de knieën en nog stoere Nikes. De outfit is dus best wel vrouwelijk, maar de schoenen geven er nog een stoere twist aan. 

SHIRT VERO MODA (VAN ZUS GEËRFD) | ROK H&M | SCHOENEN NIKES | TAS ARTEZ





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten