maandag 4 augustus 2014

OUTFIT RECAP VAN HET BEGIN TOT NU


Mijn blog is de laatste tijd erg veranderd en dat is ook te zien aan mijn foto's. Zo maakte ik eerst van mijzelf foto's met mijn mobiel in de gang, ging ik later foto's maken met de camera in de achtertuin en nu maak ik foto's met mijn Canon buiten mijn huis en tuin. Ik vond het wel leuk om deze veranderingen op een rijtje te zetten en daarom dus dit bericht vandaag. Ik weet dat ik nog steeds niet de mooiste foto's maak van het blogger wereldje, maar het is in ieder geval stukken beter dan een jaar geleden! Jammer genoeg heb ik een paar berichten verwijderd een tijd geleden, omdat die een wel erg slechte kwaliteit hadden. Maar goed, je krijgt alsnog een goed beeld! Als ik zo alle foto's op een rijtje bekijk, vind ik eigenlijk dat ik best weinig outfit foto's heb gemaakt. Ik denk dat dit vooral komt doordat ik in het begin geen goede camera had en niemand tijd had om foto's van mij te maken. Nu is mijn zus mijn fotograaf en daar ben ik erg blij mee! Ook viel mij op dat mijn kledingsmaak best veranderd is. In de eerste paar foto's zie je mij namelijk alleen maar broeken dragen, en in de laatste paar ook jurkjes en rokken. Toch ben ik meer een broekenpersoon, dus hier zul je mij ook het meeste in zien. 
Wat vinden jullie van deze outfit recap? 

mei 2013 - juni 2013
juli 2013 - augustus 2013
augustus 2013 - november 2013
januari 2014
februari 2014 - maart 2014 
maart 2014 - april 2014 
april 2014
mei 2014
juni 2014
juli 2014
juli 2014




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten