woensdag 6 augustus 2014

FOTODAGBOEK | JULI



Een beetje aan de late kant is deze instadiary, maar dat kwam omdat ik op vakantie was en pas de 4e terug kwam en daarna was ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten. Maar goed, beter laat dan nooit! De maand juli stond in teken van mijn geweldige vakantie in Kroatië (waarover snel nog een bericht online komt te staan). Ik heb het echt onwijs naar mijn zin gehad en ik mis het eigenlijk nu al. Ik laat deze foto's alleen pas in de volgende instadiary zien, omdat het dan mooi bij elkaar staat (en ook omdat ik het meeste pas heb geplaatst toen ik thuis was). Ook heb ik deze maand nieuwe Nike gekocht waar ik nog steeds super blij mee ben, heb ik visitekaartjes gemaakt voor mijn blog, heb ik veel gewerkt en ook heb ik even helemaal niks gedaan. Heerlijk zo'n vakantie hè. En oh ja bijna vergeten; ik ben ook nog deze maand naar de ILoveFashionBloggers x Olympus event geweest waar ik leuke bloggers heb ontmoet en ik heb natuurlijk ook mijn nieuwe Canon camera gekocht. Ik heb meer gedaan deze maand dan ik mij kan herinneren haha. 

 op stap met mijn nieuwe camera | middelste en rechtse foto: testfoto's gemaakt in Amsterdam
 alledrie foto's van het I Love Fashion Bloggers x Olympus bloggersevent 
 selfie met mijn nieuwe camera | eerste outfitshoot met de Canon | happy quote of the day
 close up van de fotoshoot | happy pose | mijn nieuwe te gekke Nikes! 
 visitekaartjes ontworpen voor mijn blog | uitrusten na een fotoshoot | details 
 lekker zo'n harde grond | mooie natuurfoto's gemaakt in Lelystad | bijtje! 
in love met mijn nieuwe parelketting | close up | ik ga op vakantie en ik neem mee...


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten