zaterdag 2 augustus 2014

INSPIRATIE VOOR MIJN STUDENTENKAMER(TJE) | DEEL 2

Heute in unserer eigenen, frisch renovierten Wohnung! Mit Sonder-Rabatt auf alle Sachen von Lys Vintage! | Ohhh… Mhhh…

Tijd voor een nieuwe boost inspiratie voor mijn nieuwe studentenkamer (die ik nog steeds niet heb gevonden hihi)! Ik hou ervan om op Pinterest uren te zitten kijken naar mooie interieurfoto's en dit keer had ik een bord gemaakt over work places. Een goed bureau is natuurlijk erg belangrijk voor tijdens het studeren. Ik heb voor mijn studie denk ik wel een werkblad nodig, omdat ik niet alleen theorie heb, maar ook veel praktijk. Een bureau wat dus vies mag worden, maar er nog steeds mooi uitziet. Ook wil ik het liefst voor aan de muren opbergruimte of decoratie. Een leuk diy projectje bijvoorbeeld: een geblokt hek (die je normaal koopt voor in de tuin) ophangen aan de muur waar je van alles en nog wat aan kunt hangen. Dit vind ik er zo leuk uitzien! (Op de foto hier rechtsonder te zien). Voor de rest heb ik eigenlijk heel minimalistische work places uitgezocht. Strak, maar zo mooi. Ik hou er wel van. Wat vinden jullie van deze inspiratie? 


Workplace -  melnā siena datora aizmugurē ir ideāla ideja. Šis vispār izicili, ka siena jau nav jānokrāso melna, bet var uz galda malas vai līdz grīdai uzsliet melnu plāksni.. kaut vecu tāfeli..Workplace
map by evakamaratouI love this calendar! Writing and post it's at the same time, very accurate and nice to look at.  Maybe a little confusing, because Monday will not always be the first day of the week...
Workplace
Workplace Specifics | A Touch Of Green - http://www.interior-homedecoration.com/interior-decoration-ideas/workplace-specifics-a-touch-of-green.htmlThings and decorations inspiration for home office. Keep everything simple in black and white.
Werkplek vt wonen september 2013Homes with Heart: High Contrast in a Blogger’s Amsterdam Abode
Working Zone without the wallFANCY! Design Blog | NZ Design Blog | Awesome Design, from NZ + The World: Fancy SPACES!
Super, hoe die vloer gewoon lekker gebruikt is en kan worden. Schilderijen aan de muur en staand tegen de wand. De lage, brede ladenkast.Bulletin Board? by christa
Office Space Inspiration | Small Spaces | Neat & Tidy | Cool & ColorlessCAISA K.: h e m m a k o n t o r
Classic grey is a timeless, versatile colour, perfect for stylish workspaces.   Used in fashion and design to communicate style and sophistication, grey and black work well in bringing other colours to life.the wide open desk! in college, my desk had little-to-no drawer space- which i loved. i'm liking the acrylic green drawer set and the diy ribbon art. that would look so cool sitting on a dresser or desk. this lady definitely has some style!




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten