donderdag 31 juli 2014

DESIGNER | BALENCIAGA



Ik had nog nooit van dit modemerk gehoord, maar kwam een foto van een ontwerp tegen op Instagram. Ik was op slag verliefd en wilde meer weten over dit merk. Ik bleek dus al meer ontwerpen te kennen dan ik wist. Dit modemerk maakt prachtige vrouwelijke items, van mooie jurken tot broeken. Toch is het niet alleen maar lief en schattig, maar ook stoer en ruig. In een paar collecties zitten veel zwarte tinten en er is ook gebruik gemaakt van veel leer. Per collectie verschilt het hoe het modemerk zich vertegenwoordigd. In elke collectie is echter wel steeds opnieuw weer print gebruikt, maar toch elke keer weer anders. Ik vind het echt een mooi modemerk, helaas te erg onbetaalbaar voor mij... 











Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten