vrijdag 22 augustus 2014

DAG BANK EN HALLO SPORTKLEREN



Ja, het is echt heel beschamend, maar ik heb in de drie maanden dat ik vakantie had werkelijk waar vrij weinig actiefs gedaan. Ik heb een paar keer op de crosstrainer getraind die wij thuis hebben staan en gelukkig had ik nog een actieve vakantie geboekt, maar voor de rest bestond mijn vakantie dus vooral uit alles behalve sporten. Maar ach, daar was het toch ook vakantie voor?! Toch merk ik wel dat mijn beetje conditie die ik had vrijwel helemaal weg is en daar moest echt verandering in komen. Mijn zus ging al mee doen met de Dam tot Dam loop by night, dus na enig te hebben getwijfeld en gepiekerd, heb ik toch besloten om mee te doen. Het is maar liefst 6 km. Ik denk dat ik op dit moment amper 2 km volhoud. Normaal hou ik ook totaal niet van hardlopen, maar door mijn nieuwe Nikes kreeg ik toch een beetje meer zin om te beginnen. Ik kocht ook gelijk een nieuwe sportlegging en een sport top en daardoor kreeg ik opeens heel veel zin om te gaan rennen! De sportlegging heb ik voor een tientje bij de H&M gescoord en zit echt super lekker. Met dit slechte weer is een kort broekje namelijk veel te koud, dus dit was een goede aankoop! Het topje zag ik toevallig bij de Lidl liggen en nam ik toen dus mee. Hij was namelijk maar ongeveer vier euro, dus dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Hij valt lekker ruim en het roze matcht mooi bij mijn Nikes :) Ik had eerst ook nog een vestje gekocht bij de Lidl, maar die heb ik uiteindelijk teruggebracht omdat hij niet zo mooi zat. Wat kleren al wel niet kunnen doen hè haha. Ik heb ook de app RunKeeper gedownload op mijn telefoon en met behulp daarvan kan ik makkelijk bijhouden hoeveel ik loop en wat mijn gemiddelde snelheid is. Ik kan dus ook naarmate ik meer heb gerend mijn vooruitgang bekijken en dat helpt natuurlijk wel voor je motivatie. Ik heb nu al een aantal keer gerend en ik moet je zeggen dat ik al na de eerste keer wat vooruitgang merkte. 
Ik zal jullie vast nog wel een keer op de hoogte stellen van mijn hardloop skills en als ik mee heb gedaan aan de Dam tot Dam by night zullen jullie hier vast ook nog wel wat over vinden op mijn blog. Bij nu hou ik het hier bij, want het is toch een behoorlijk lang stuk aan het worden sorry hiervoor




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten