woensdag 20 augustus 2014

WAAROM HET ZO RUSTIG IS OP MIJN BLOG + EEN PAAR BLOGVERANDERINGEN OP KOMST


Het is jullie vast al opgemerkt dat er geen berichten meer online zijn gekomen afgelopen week. Het is natuurlijk niet dat ik het bloggen zat ben (wees daar maar niet ongerust over), maar meer dat ik er gewoon even geen tijd voor heb. Ik heb het namelijk de laatste paar weken erg druk gehad en dat blijft de komende tijd ook nog wel. Zo moest ik vaak werken, had ik autorijlessen, moest ik leren voor mijn theorie examen en heb ik heel veel afgesproken (nu het nog kan). Bloggen paste dus even niet tussen dit rijtje. Toch heb ik niet stil gezeten achter mijn blog, want ik heb wel een paar veranderingen gemaakt en ik ben daar ook nog steeds niet klaar mee! Zo heb ik opnieuw mijn logo veranderd, ik was namelijk niet 100% tevreden over mijn vorige. Dit logo is iets professioneler en strakker, wat wel bij mij past. Ook zijn er nog meer veranderingen gekomen in mijn lay-out, zo heb ik de hele vormgeving op zijn kop gezet. De pagina is nu helemaal wit. Het lettertype is strak en zwart en bij sommige kopjes heb ik nog wat kleur ingebracht (want anders werd het wel heel zwart-wit). Nog steeds zijn er dingen die ik anders wil, maar dat lukt allemaal niet zo. Ik ga dus even op Google zoeken hoe die dingen moeten en hopelijk kan ik dat dan toepassen. 
Niet alleen de lay-out is dus veranderd, maar ik ben ook bezig met nieuwe columns en het aanpassen/verwijderen van al bestaande. Sommige columns vind ik namelijk wat minder goed bij mij passen en andere zou ik graag iets veranderen. Hoe en wat komen jullie vanzelf wel achter. Eerst even alles in orde maken en dan vertel ik jullie er meer over! 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten