maandag 25 augustus 2014

MONDAY'S MOODBOARD | FLOWER POWER


Een nieuw column, genaamd monday's moodboard! De bedoeling is dat ik elke maandag een moodboard maak met wat mij inspireert. Dit zal waarschijnlijk niet altijd lukken, omdat ik het heel druk ga krijgen met school vanaf september. Toch ga ik dit proberen vol te houden en ik hoop dat jullie dit leuk vinden :)
Toen ik dit column een paar dagen geleden bedacht, wist ik gelijk waar dit eerste bericht over moest gaan. Ik dacht namelijk de hele dag door aan bloemetjes. Meestal ben ik helemaal geen bloemenpersoon, maar toen opeens dus wel. Het was buiten echt rot weer en ik mis nu al de mooie bloemetjes en plantjes die er in zomer en lente altijd zijn. Ook vind je in de zomer vooral op straat heel veel mensen die bloemetjespatronen dragen en ik word hier toch altijd zo vrolijk van. Ik draag ze meestal niet, omdat ik het een beetje truttig vind. Maar een leuk bloemetjespatroon kan super tof zijn. Gecombineerd met een stoer jasje en laarsjes en dan is het niet meer zo heel truttig. Ik denk dat je mij dus wel wat vaker in dit patroontje zult voorbijkomen op de blog. Wat vinden jullie van de bloemetjespatronen? Go or no go? 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten