zaterdag 5 juli 2014

TESTFOTO'S + TOERIST SPELEN IN AMSTERDAM


Donderdag kocht ik een Canon spiegelreflexcamera (tweedehands). Ik kocht hem bij een oud leraar van mijn zus voor een mooie prijs. Het model is EOS 40D. Ik kreeg er twee lenzen bij, al het andere wat bij aanschaf van een camera hoort en een rugzakje (ook erg handig!). Ik wilde al heel lang zo'n camera, maar kon mijn keuze maar niet maken. Of hij was te duur, of de lens was niet zo goed, of ik wilde hem in het echt zien. Ik ben daarom erg blij dat ik eindelijk mijn camera heb gevonden en wauw, wat een mooi ding is het zeg! Het enige nadeel van deze camera is dat hij een beetje zwaar is, maar dat maakt helemaal niet uit voor deze mooie deal.
Nadat ik de camera gekocht had, ging ik gelijk door naar Amsterdam. Ik had daar in de avond namelijk een masterclass van Ilovefashionbloggers x Olympus. Meer over dit event komt later op de blog. Omdat ik een beetje te vroeg was, ging ik door Amsterdam lopen om wat testfoto's te maken. Wat voelde ik me een toerist zeg! De foto's zijn wel mooi geworden, vooral als je erachter denkt dat dit mijn eerste keer is met deze camera. In dit bericht laat ik jullie al mijn testfoto's zien die ik tot nu toe heb gemaakt met deze Canon.
Ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden! 

AMSTERDAM




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten