vrijdag 4 juli 2014

OUTFIT | WEARING H&M FROM TOP TO TOE


Het blijft maar mooi weer (gelukkig maar, want anders kon ik dit geweldige shortje niet dragen! Ik heb deze short sinds kort en jullie hebben hem al voorbij zien komen in mijn laatste shoplog. Ik wilde hem dus al heel lang, maar hij was toen maar liefst €30! Nu was hij voor de helft van de prijs, dus nam ik hem natuurlijk mee. Hij heeft prachtige details aan de zijkant waar ik echt verliefd op ben. Ook het shirtje heb ik nieuw in de sale van de H&M weten te scoren en omdat mijn All Stars nog steeds aan het drogen waren van de was (door de regen op Pinkpop stonken ze namelijk een uur in de wind), trok ik deze laarsjes aan die er eigenlijk heel leuk onder staan tot mijn verbazing. Ik vind de outfit dus geslaagd. Nu ik zo kijk wat ik allemaal aan heb, schaam ik me ervoor dat bijna alles van de H&M is. Lekker variĆ«rend zeg, Anouk! Eigenlijk is alles, behalve de bril van de H&M. Shame on me! Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat ze zoveel (betaalbare) leuke kleding en accessoires hebben! De bril komt trouwens van de Mango en de kleur vind ik toch zo mooi! Ik heb namelijk al een zwarte bril en wilde is een keer een andere kleur, vandaar dat ik voor deze blauwe ben gegaan.
Wat vinden jullie van mijn bijna helemaal H&M-outfit? 

SHIRT SHORT SCHOENEN TASJE RING H&M | BRIL MANGO 





Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen: