zondag 6 juli 2014

EVENT | ILOVEFASHIONBLOGGERS X OLYMPUS


Afgelopen donderdag was in Amsterdam zoals jullie in het vorige bericht al hebben kunnen lezen. Ik was daar natuurlijk niet om alleen maar testfoto's te maken met mijn nieuwe camera, maar voor een event! Mijn eerste bloggersevent zelfs. ILOVEFASHIONBLOGGERS organiseerde namelijk een wat ze noemde "masterclass" voor tips & tricks voor fotograferen. Achteraf gezien leek het meer op een gezellige zaal waar je rond kon lopen om foto's te maken. Een beetje een teleurstelling dus, want ik had echt gehoopt op goede tips voor fotografie. Maar alsnog was het heel gezellig en heb toch nog wat handige dingen geleerd. 
Als eerste verzamelde we met alle bloggers en een fotograaf in een zaaltje waar we een presentatie kregen te zien. Hier werden prachtige foto's ook laten zien die die fotograaf had gemaakt (ben even zijn naam kwijt). Daarna mochten we vrij de zaal doorlopen. Er waren verschillende hoekjes waar je foto's kon maken met de Olympus camera die je bij de ingang mee kreeg. Zo hebben we mooie studiofoto's gemaakt en foto's op een gigantisch en leuk paard! Ik vond het een heel leuke avond en heb ook leuke en aardige mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar dus! 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten