donderdag 3 juli 2014

INSPIRATIE | WHITE ON WHITE

white on white on white

White on white, deze trend zie je steeds vaker voorbij komen. Ik vind het echt heel stijlvol en vrouwelijk staan, maar helaas staat dit gewoon echt niet bij mijn bleke huidskleur. Ik ben bang dat het dan echt één groot wit vlak wordt en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Ik kies daarom nooit zo snel voor iets wits, maar als ik het andere "witte" bloggers zie dragen, vind ik het toch wel mooi staan. Toch blijft het bij mij maar bij kijken naar foto's op Pinterest. De ouftits die bloggers maken, zijn echt om verliefd op te worden! Vooral de outfits met kant zijn mijn favoriet. Een totaal witte outfit is heel gaaf, maar het is ook heel tof als je een doorschijnend witte blouse draagt met daaronder iets van een zwarte bh. Zo doorbreek je een witte vlakte. White on white on white is ook te gek, dit is als je echt alles in het wit draagt. Dus zowel je shirt, broek én schoenen. Wauw, wat een gaaf effect geeft dat zeg! 
Meer foto's zien van deze trend? Kijk dan op mijn Pinterest account

I love the style of this blogger! The Classy Cubicle wearing a total white look.THIS BLOG CONSIST OF SOME OF MY PERSONAL PHOTOS, PHOTOGRAPHY, VINTAGE, STREET STYLE, RUNWAY, MODELS, BLOGGERS AND RANDOM SHIT I LIKE...ENJOY!
monochromeHello Fashion in White Out. Fashion Style Blogger. Featured on my top 10 fashion blogger looks of the week on Pearls and Peacocks.
Céline sweater and skirt, Saint Laurent bag, Proenza Schouler heels, and rings by Thomas Sabo.White on White | Dallas Wardrobe
Pastel with black!  BY MARITSA K., 23 YEAR OLD BLOGGER AT MARITSA.CO FROM ISTANBULwhite on white on white
All eyes on blogger Millie for completing the 10pm next day delivery challenge. Read about it here: http://asos.to/1oiv35HGlamgerous - Fashion Blogger: White On White
I Love Your Style | Karla Deras | Karlas ClosetTodays Outfit - Victoria Törnegren
All White | Song of StyleWhite Shirt and White Cut-Out Skirt // white on white lookin' good #songofstyle
white on white... CLOUD 9 @Hannah Coxdid someone say white on white?! evidently! Sydney. #Badlands
11 Stylish Blogger Looks To Try This Week via @Who What Wear   White on White Sheer on SolidTry white on white.




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten