woensdag 2 juli 2014

GERRIT RIETVELD ACADEMIE GRADUATION FASHION SHOW 2014


Niet alleen ArtEZ heeft onlangs een eindejaars-show gegeven voor de modestudenten, maar ook op de Gerrit Rietveld Academie. De Gerrit Rietveld Academie is ook een super gave en creatieve school. Ik heb zelfs nog gekeken of ik hiernaartoe wilde gaan, maar vond ArtEZ toch beter bij mij passen. Toch hebben de studenten van GRA ook geweldige creaties neergezet (en dan heb ik het alleen al over de modestudenten). Alle studenten zijn stuk voor stuk creatief en hebben allen een eigen draai gevonden. Mijn favoriet is zeker weten Klára Válková, heel gaaf en ook speels. Sommige vind ik ook wat minder, maar hé, je kan moeilijk alles mooi vinden toch! Wat ik zo gaaf vind aan deze show is dat ze niet standaard modellen gebruikt hebben, zo hebben ze onder andere oude mannen gebruikt. Dat is toch gaaf!? Wat vinden jullie van deze modestudenten? 

ANNE-RIXT GAST


CARLYNN ARMOUR 


FIEN PLOEGER


JURJEN VAN HOUTE 


KATJA HANNULA 


KLÁRA VÁLKOVÁ


MARCEL KRÖPFL 


MARIJE SEIJN 


MIKOLAJ KOCON 


SIMON LEXTRAIT 


TRIJME VELDT 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten