dinsdag 1 juli 2014

FOTODAGBOEK | JUNI


Deze maand was in één woord GE-WEL-DIG! Het belangrijkste nieuws wat ik te horen heb gekregen deze maand is natuurlijk dat ik ben geslaagd woehoeee! Het was echt een enorme opluchting en mijn cijferlijst is beter dan verwacht. Ik heb alles met een voldoende afgesloten, waar ik echt enorm trots op ben. Naast deze geweldige prestatie, heb ik nog meer leuke dingen gedaan deze maand. Zo ben ik wezen uiteten met mijn vriendinnen en ook nog met mijn familie en ben ik wezen midgetgolfen in glow in the dark met vriendinnen. Ook ben ik een dagje naar Pinkpop geweest met mijn zus, wat ook echt geweldig was. We hebben Metallica van dichtbij mogen zien en hebben allebei een plectrum gevangen. Een top ervaring dus! Ook ben ik weer even lekker creatief bezig geweest en ik ben ook van plan om dat steeds vaker te gaan doen. Deze maand heb ik ook veel gewerkt (money!) en ook veel geld uitgegeven aan shoppen hihi. Maar goed, naar al deze leuke dingen mag ik mijzelf ook wel verwennen ;) Ik ben trouwens ook definitief uit mijn comfortzone, ik draag elke dag wel lippenstift op (voel mij zelfs kaal als ik het niet draag) en draag ook veel vaker rokken en jurkjes. Applausje voor Anouk, haha! Zoals je leest heb ik deze maand heel leuk ervaren. Hebben jullie ook een leuke maand gehad? 


 lievelings-outfit | mijn lieve slaperige kat | eerste optreden van Pinkpop afwachten!
 Pinkpop maandag 2014 met mijn zus! | Metallica was echt geweldig!! | plectrum gevangen tijdens het optreden :)
 IK BEN GESLAAGD! ook mijn vriendinnen zijn geslaagd, yaay | selfie met rode lippenstift op 
 creatief momentje met mode plaatjes en fotolijstjes | Italië een paar jaar geleden | mijn nieuwe ketting is zo mooi! 
midgetgolfen in glow in the dark met mijn vriendinnen | mooie details op mijn nieuwe short | vind dit echt een mooie foto! 
diploma uitreiking | strike a pose in deze geweldige rok gemaakt door mijn zus | only happy thoughts


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten