maandag 7 juli 2014

SHOPLOG | EEN COMPLEET NIEUWE OUTFIT


Zo, de afgelopen maand heb ik heel veel geld verdiend én heb ik natuurlijk mijn diploma gehaald. Dat moest gevierd werden, dus beloonde ik mezelf met nieuwe kleren. Ik kocht items die al lang op mijn verlanglijstje stonden en die eindelijk in de sale waren. Je begrijpt dat de verleiding dan erg groot wordt om iets te kopen. En dat heb ik dus ook gedaan, bij maar liefst vier winkels! Als eerste was er dus bij de ZARA een sale, waar ik een geweldige trui met pareltjes in de vorm van vierkantjes tegenkwam. Deze trui had ik al eerder gezien, maar vond hem toen iets te duur. Nu viel de prijs wel mee, dus stopte ik hem in mijn winkelmand. Ik vind hem echt super mooi en ben blij dat deze nu is toegevoegd aan mijn kledingcollectie. Als tweede zag ik deze té leuke tas bij de Hard Bitten And Others hangen. Ik zoek al langer een bruin leren tasje, omdat dit beter te combineren is bij een blauwe outfit. Deze tas is tweedehands en dat is juist wat ik zo mooi eraan vind. Ook kocht ik een high waisted jeans, die nu ook voor een mooi prijsje in de sale was. Hij heeft een mooi spijkerblauw/grijs kleurtje. Hij zat in het begin wel erg strak (lees: ik kon niet zitten), maar hij begint al wat losser te zitten. Bij de H&M kocht ik (eindelijk na veel te lang zoeken) het perfecte paar sandal heels die jullie waarschijnlijk al voorbij hebben zien komen bij een outfit post. Ik ben echt verliefd op ze en ze lopen ook hemels. Als laatste voegde ik nog een mooie zonnebril toe aan mijn kleine collectie. Hij is lichtblauw, dus speels te combineren met bijvoorbeeld een heel zwarte outfit. Wat vinden jullie van mijn aankopen? 

TAS HARD BITTEN AND OTHERS | TRUI ZARA | BROEK VERO MODA | HAKKEN H&M | ZONNEBRIL MANGO 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten