dinsdag 29 juli 2014

THE RIGHT LOOK FOR... | FASHIONABLE HOLIDAY IN KROATIË

beach culture


Inmiddels ben ik al vol aan het genieten op mijn vakantie in Kroatië (hoop ik dan tenminste). Omdat ik niet wil dat er twee weken lang niks nieuws op mijn blog komt te staan, heb ik een beetje vooruit geschreven zodat jullie je niet vervelen zonder mij haha ;) Ik heb dan niet voor elke dag natuurlijk wat geschreven, want zoveel inspiratie had ik nou ook weer niet. Voor vandaag staat er eindelijk weer een the right look for... voor jullie klaar. Het leek mij wel leuk om dit in het teken van mijn vakantie te doen, dus ik heb drie verschillende outfits samengesteld en die laat ik hieronder aan jullie zien. Wat vinden jullie van de drie outfits en welke is jouw favoriet? 

BLACK AND YELLOW IN THE CITY
Eén van de leukste dingen op vakantie vind ik altijd stadjes en dorpjes bezoeken. Dit is daarom ook iets wat ik zeker ga doen in Kroatië. Kroatië schijnt namelijk mooie en schattige dorpjes te hebben en ik ben benieuwd of dat ook echt waar is. Voor een dagje in de stad kun je lekker los gaan met je outfit. Je kan namelijk bijna alles wel dragen waar je zin in hebt. Tijdens het samenstellen van dit bericht had ik enorm veel zin in geel, dus vandaar dat deze outfit veel gele details bevat! Normaal gesproken hou ik totaal niet van geel en eigenlijk zul je mij hier niet zo heel snel in vinden, maar toch vind ik het een heel mooie en vooral zomerse kleur! Om niet niet over the top te maken, is de rest van de outfit best simpel. Alleen het rokje heeft dan nog een printje, want anders vond ik het wel heel saai worden. Op deze stoere sandaaltjes zul je het ook vast wel een hele dag mee volhouden, want ze hebben een lekker dikke plateau. 


black and yellow in the city

BEING FASHIONABLE ACTIVE IN THE SUN 
Mijn vakantie bevat deels actieve momenten, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er niet fashionable uit hoef te zien! Het moet natuurlijk wel lekker zitten, dus dus koos ik voor een leuke maar envoudige crop top en een high waisted short. All Stars zijn makkelijk te combineren en daar kun je ook wel een dagje op doorbrengen en een rugtas is natuurlijk heel handig en comfortabel als je gaat fietsen of als je een lange wandeling maakt. Voor bescherming van je haar een leuk hoedje erbij en voor je ogen een stoere en eenvoudige zonnebril. 

active holiday

DOTS AND STRIPES ON THE BEACH 
Na al deze lange wandelingen en actieve ondernemingen, kan een dag aan het strand dan ook niet ontbreken. Ik heb deze outfit heel simpel gelaten, maar toch heel fashionable, omdat je de outfit alleen aantrekt als je naar het strand gaat en weer terug naar de camping. Ik heb daarom gekozen voor een wijdvallend jurkje met streepjes en zwarte Birkenstocks om die korte wandeling comfortabel te maken. Deze zwarte bikini vond ik echt super schattig en paste ook perfect bij de rest van de outfit. Een grote strandtas om al je spullen mee te nemen en een leuke stippeltjeshanddoek om uit te rusten op het strand. 

day at the beach




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten