dinsdag 3 juni 2014

SHOPLOG | COLLECTIVE HAUL



Deze maand heb ik weer eens aardig wat gekocht (shame on me!), maar wel heel veel leuke zomerdingetjes! Ik ga eind juli naar KroatiĆ« toe op vakantie, dus heb ik wel wat zomerse kleding nodig doordat het daar altijd heel warm schijnt te zijn. Ik had niet heel veel leuke zomerkleren, vooral geen shirtjes, dus heb ik er een paar bijgekocht en nu kan ik er al aardig tegenaan (mijn kledingkast zal nooit perfect gevuld zijn ;). 

Toen ik in de stad was om cadeautjes uit te zoeken, ben ik ook even de H&M in geweest, omdat ik gewoon even zin had om kleding te passen. Ik ging met mijn handen vol het pashokje in en besloot om twee dingen mee te nemen. Ik koos voor dit leuke en toch simpele jurkje. Hij heeft een leuk en zomers printje en valt ook lekker ruim. Ik moest zelfs maat S nemen, wat mij zelden voorkomt. De jurk valt tot ongeveer net boven de knie en heeft een tailleband wat mooi accentueert. Hij kostte maar €9,95 


Eerst dacht ik dat het een jurk was, maar toen ik hem wilde passen, bleek het een jumpsuit te zijn. Super leuk! Toen ik hem aan had, werd ik meteen vrolijk. Hij zat super leuk en ook de achterkant was geweldig. De achterkant heeft namelijk een split aan de bovenkant en dat ziet er echt gaaf uit. De jumpsuit valt ook lekker ruim en is niet al te kort. Ook het printje vond ik erg leuk. Deze jumpsuit kostte €19,99 


Ook kocht ik twee basic shirtjes, omdat ik hier gewoon echt een tekort aan heb in mijn kledingkast. Ik had nog geen goed zwart en grijs shirt, dus toen deze in de uitverkoop waren (maar slechts €5,45 per stuk!), moest ik ze daarom ook wel meenemen. Ze vallen lekker ruim, wat heel leuk staat als je ze in je broek of rok stopt. 


Als laatste kocht ik deze crop top met off-shoulder bij de H&M en ook deze was in de sale. Hij kostte slechts €3,45. Ik zocht al heel lang naar een mooie crop top en deze vind ik toch wel heel gaaf. Vooral het off-shoulder gedeelte vind ik erg leuk. 


Daarnaast kocht ik in de stad twee tijdschriften met allebei een klein cadeautje erbij. Bij de L'Officiel kreeg ik er een tote-tas bij. Ik hou van dit soort tassen, dus ik moest hem ook wel meenemen, ook al wist ik niet wat er op stond. Uiteindelijk stond er dus een figuur met een H&M tasje bij, wat eigenlijk wel grappig is aangezien dat mijn lievelingswinkel is. Dit tijdschrift kostte €4,50 


Ook kocht ik de Vogue erbij, wat ik echt een super mooi tijdschrift vind. Ik lees eigenlijk nooit de teksten, maar de foto's zijn toch zo mooi! Bij de editie van juni zat er een shirt met de tekst Vogue Nederland bij en deze wilde ik al zo lang. Toen ik zag dat deze erbij zat, kocht ik hem dus meteen. Hij is one size, dus hij valt lekker ruim, maar ook weer niet te ruim gelukkig. Een leuk shirt voor in de zomer dus :) De vogue en het shirt samen kostte €6,99





Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je geshopt :) Mooie blog ook ^^

    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf ook zo'n korte crop top, vind hem zo leuk staan! Het probleem is dat hij best wel nauw zit bij je oksels en ik best snel zweet :( Meestal kan ik dan al omkleden voordat ik de deur uit ben haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ik heb daar ook altijd last van als ik strakke shirtjes draag, maar je wie er mooi uit wilt zien moet "pijn" lijden he haha ;) liefs

      Verwijderen