zondag 1 juni 2014

FOTODAGBOEK | MEI



Wauw, wat was deze maand een hectische maar leuke maand! De maand mei stond in teken van heerlijk twee weken vakantie, een week examen en mijn eerste paar weken van zomervakantie. Ik heb een aantal leuke dingen gedaan, zo ben ik naar de film geweest, ben ik uiteten geweest met mijn vriendinnen, heb ik een typemachine bij de kringloopwinkel gekocht en noem maar op. Toch heb ik niet al te veel leuke dingen gedaan, want ik moest natuurlijk wel goed leren voor mijn examens. Zo heb ik in die twee weken meivakantie elke dag wel geleerd en tijdens de examens heb ik natuurlijk ook geen leuke dingen gedaan. Nu heb ik vakantie en heb ik even lekker helemaal niks gedaan en ben ik extra gaan werken. Ik heb nu ook veel tijd over om aan mijn blog te werken, dus daar kijk ik ook erg naar uit! Ik ga en heb al nieuwe columns bedacht en ga mijn lay-out een beetje veranderen (wat ook al grotendeels is gebeurd). De maand juni wordt hopelijk geweldig. Ik hoop het nieuws te krijgen dat ik ben geslaagd voor mijn havo-diploma en ik ga natuurlijk naar Pinkpop toe! Dat wordt me nog een maand :)

 oude foto van mijn zus en mij | selfie | prachtige jurken voor het MET Gala 
 voor het eerst lippenstift op! | mijn nieuwe lippenstiften | klein prinsesje 
 mijn kat is het leren ook zat | oude familiefoto | in het zonnetje aan het leren voor examen
 mijn nieuwe prachtige glitterschoenen | lezen in de zon | mijn gave typemachine 
 outfitshootje | prachtig design van Gareth Pugh | I love the Vogue! 
uiteten met lieve vriendinnen | laatste selfie van deze maand ;) | met mijn lieve volleybal vriendinnetje



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten