woensdag 4 juni 2014

OUTFIT | CROP TOP EN KANTEN SHORT


O wat is het toch heerlijk weer! Als ik een dagje niet hoef te werken, kun je mij zeker in de tuin vinden. Na de drukke schoolmaanden heb ik nu eindelijk weer eens tijd om veel boekenseries te lezen en geloof me, dat zijn er veel! Gelukkig heb ik nu drie maanden lang om al die series in het zonnetje te lezen, dus mij hoor je voorlopig niet klagen! Tussen het lezen door, heb ik ook nog outfit foto's geschoten en vandaag deel ik die foto's met jullie. Ik draag mijn nieuwe kanten high waisted short waar ik echt zo verliefd op ben! Hij is van de ZARA en hij zit echt goddelijk. Ik combineer de short met mijn nieuwe crop top en een simpel paar zwarte sandalen. Een heerlijke zomeroutfit dus. Nu het zulk mooi weer is, kunnen jullie de komende tijd denk ik wel wat meer outfits van mij verwachten (als jullie dat willen dan tenminste ;) 

CROP TOP KETTING RINGEN H&M | SHORT ZARA | SANDALEN FOREVER 21 | ZONNEBRIL HEMA | LIPPENSTIFT HEMA NR. 9 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten