zaterdag 31 mei 2014

NEW IN | GEWONNEN SHIRT VAN AZUKA.NL


Een week geleden kreeg ik een mailtje van Nanna (bekend van de blog Fashiable) waarin stond dat ik één van haar winacties had gewonnen. Ik had een shirt van de site Azuka gewonnen! Super leuk vond ik dit natuurlijk en ik ging meteen op de site kijken naar leuke shirtjes. Deze site heeft veel leuke items, waaronder ook mijn favoriete tote bags! Helaas mocht ik die niet uitzoeken, maar gelukkig zaten er veel leuke shirtjes bij! Ik koos uiteindelijk voor de Karl Who? shirt, omdat ik die al super lang wilde (eigenlijk was ik van plan om hem zelf te maken). Hij is lekker stoer en de tekst vind ik ook erg grappig. Gelukkig had ik de goede maat besteld en hij zit perfect. Nogmaals heel erg bedankt Nanne voor deze leuke prijs! Ik zal het shirt met alle liefde dragen ;) En wat vinden jullie van mijn nieuwe shirt? 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten