donderdag 26 juni 2014

DESIGNER | ELIE SAAB


Elie Saab, ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord. Ik dacht ook eerst dat het een vrouw was, omdat ik de naam niet echt mannelijk vond klinken. Ik bleek hier dus naast te zitten, want hij is toch echt een man! Echter, hij maakt wel heel mooie vrouwelijke haute couture jurken die echt adembenemend zijn. Daarom besloot ik hier een designer spot-bericht over te maken. De collecties zijn heel anders dan de vorige designers waar ik over heb geschreven (van Gareth Pugh en Iris van Herpen), die waren meer artistiek en echte kunst. Deze ontwerpen zijn ook echte kunst, maar dan op een meer draagbare manier. De designer Elie Saab gebruikt in al zijn collecties veel kant en glittertjes en bloemetjes. Normaal gesproken vind ik dit veel te truttig, maar deze designer gebruikt het op een stijlvolle manier. Wat vinden jullie van de designer Elie Saab en zijn ontwerpen?  






Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. Ook nog nooit van gehoord! maar jeetje wat ene mooie kleding!!

    <a href="http://www.theffactor.nl”> XOXO faye van The F. Factor</a>

    BeantwoordenVerwijderen