woensdag 25 juni 2014

THE RIGHT LOOK FOR... | DIPLOMA UITREIKING

BYE SCHOOL I WILL NOT MISS YOU


Morgenavond is mijn diploma uitreiking en ik weet nog steeds niet wat ik aan ga trekken. Kies ik voor iets netjes (zoals een jurkje en hakken) of iets neutraler (broek met nette schoenen)? Moeilijke keuze en ik weet eigenlijk ook niet wat normaal is om op zo'n gelegenheid te dragen... Ik wil bijvoorbeeld niet als enige met een jurkje lopen maar ook weer niet als enige in een spijkerbroek. What to do?! Zo wie zo moet het wel een beetje net zijn, er worden namelijk foto's gemaakt en dan wil je niet in je joggingbroek erbij lopen. Ook moet je je niet te koud of te warm aankleden (want je wilt ook geen rood hoofd of kippenvel hebben op foto's). Wat een dilemma's zeg haha. Ik kan dus nog steeds niet kiezen, maar om het (hopelijk) iets makkelijker te maken, heb ik drie verschillende outfits gemaakt die allemaal geschikt zijn voor deze gelegenheid. Ik hoop dat jullie je keuze makkelijker kunnen maken als ik en ik laat jullie nog wel weten voor welke outfit ik ga. 


In de eerste outfit heb ik gekozen voor een mooi en vrouwelijk jurkje. De jurk bevat een peplum detail en dat vind ik erg mooi staan (ik heb een jurkje dat hier precies op lijkt!). Het jurkje is best neutraal, dus koos ik voor hakken met een opvallend printje. Ook koos ik voor een bijpassende ketting en ringen en een lipstick in dezelfde kleur als in de ketting en de hakken. Deze outfit is dus heel netjes, maar wel super mooi! Zou dit té chic zijn voor een diploma uitreiking? 

the right look for.. examenuitreiking

Deze tweede outfit is ook nog een beetje chic, maar toch al iets minder. Niet te strak of te bloot, want de rok valt tot net onder de knie en ook het shirtje valt losjes. De hakken zijn simpel en classy en ook de lippenstift staat er schattig bij. Ik zou denk ik wel voor zo'n kokerrok kiezen, omdat dit netjes is, maar ook weer niet té. Met een shirtje kun je het meteen ook stoerder maken.

the right look for... examenuitreiking #2

En dan alweer de laatste outfit. deze is een stuk minder classy dan de vorige twee, maar toch nog steeds geschikt voor een diploma uitreiking. De jeans is gewoon basic, maar de top is vrouwelijk en een beetje sexy. Ik heb deze outfit gecombineerd met stoere schoentjes, een mooie en basic armband en een mooie kleur lippenstift. 

the right look for... examenuitreiking

Kunnen jullie mij helpen? Welke outfit is het meest geschikt voor een diploma uitreiking? Ik ben er nog steeds niet uit! 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten