dinsdag 6 mei 2014

VOGUE SPRING'S MOST MESMERIZING BALL GOWNS


Eén keer per jaar wordt in Amerika het MET gala gehouden. Dit is een benefietgala dat elk jaar in het Metropolitan Museum in New York plaatsvindt. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar de sterren schijnen hier elk jaar enorm naar uit te kijken. De sterren dragen dan de meest aparte en grootse jurken. In de volgende post zal ik hier meer over laten zien. Maar in deze post laat ik jullie super mooie foto's zien. Op Instagram volg ik al een tijdje Vogue en de laatste twee dagen zag ik steeds deze mooie foto's voorbijkomen met modellen in prachtige jurken. Ik was wel benieuwd waarom en ging even op internet zoeken. De foto's bleken dus om alvast in de stemming te komen voor het gala dat gisteravond plaatsvond. De prachtige jurken zijn van Charles James en de jurken zijn gedragen door een paar beroemde modellen op de straten van Manhattan. Ik vind de foto's echt geweldig en wilde ze daarom ook even met jullie delen. Wat vinden jullie ervan? 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten