woensdag 7 mei 2014

DE 15 MOOISTE JURKEN OP DE RODE LOPER VAN HET MET GALA

karolina-kurkova-met-gala-2014



In mijn vorige post lazen jullie al een beetje over het MET gala en ik beloofde jullie de foto's van de rode loper. In deze post laat ik jullie mijn favorieten zien van de eerste avond van het gala. Elke beroemde ster schijnt hier het hele jaar naar uit te kijken, omdat dit het moment is om de grootste en gekste jurken aan te trekken. Veel sterren doen dit daarom ook, de één pakt alleen beter uit dan de ander. De jurken zijn inderdaad heel groot en overdreven, maar dat is juist gaaf. Wanneer kan je namelijk dit soort jurken dragen? Nooit dus! Ik zou wel weten wat voor jurk ik zou dragen hoor... 
Deze bovenste jurk is zeker weten mijn favoriet. Heel groot en gewoon super mooi! De andere 14 jurken laat ik jullie hieronder zien. 

kim-kardashian-met-gala-2014
kendall-jenner–met-gala-2014
hailee-steinfeld-met-gala-2014
michelle-williams-met-gala-2014
diane-kruger-met-gala-2014
leighton-meester–met-gala-2014
rachel-mcadams-met-gala-2014
aerin-lauder-met-gala-2014
_Alicia-Quarles-met-gala-2014
suki-waterhouse–met-gala-2014
dita-von-teese-met-gala-2014
blake-lively-met-gala-2014
maggie-q-met-gala-2014
naomi-watts-met-gala-2014

En wat vinden jullie van de jurken? Wat is jouw favoriet en welke zou jij wel willen dragen?


Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Had de jurken nog helemaal niet gezien, maar wat zitten er super mooie tussen. Blake Lively is echt weer prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja mooi is ze he! zij is zeker weten één van mijn favorieten!
      Liefs, Anouk

      Verwijderen