zondag 4 mei 2014

SHOPLOG | DESERT BOOTS, STRETCH BROEK EN EEN SIERADENHAND





Tussen al het leren door ging ik vrijdagmiddag even met mijn moeder het centrum van Almere in. Een goede afleiding dus ;) Ik was eigenlijk niet van plan om wat te kopen, maar ben toch met een aantal leuke dingen thuisgekomen. 

Eén van de dingen die al heel lang op mijn wishlist stonden, waren de desert boots van Clarks. Ik vind ze zo gaaf en het model is ook lekker stoer. Ik heb ze nooit gekocht, omdat ze toch aan de wat duurdere kant zijn (namelijk €129). Persoonlijk vind ik dat te duur voor schoenen die ik misschien na een paar jaar al niet meer leuk vind. Toen ik in de stad was en de van Dalen inging zag ik deze schoenen ertussen staan! Ik dacht eerst dat het de echte waren, maar het waren neppen. Ze waren ook nog eens voor de helft goedkoper, dus dat was het passen waard. Ze zaten een klein beetje te strak, maar ze gaan gelukkig nog wat uitlopen. Ik heb een donkerblauw paar gekocht, omdat deze kleur gewoon het mooist was en ik ook vooral gek ben op deze kleur. Ik ben zo blij met deze schoenen en kan niet wachten om ze te gaan dragen!


Ook heb ik bij de H&M een super stretchbroek gekocht met een leuk donkerblauw printje. Van mijn moeder moest ik hem per se passen en toen ik hem aan had vond ik hem eigenlijk toch best wel leuk. Die nam ik dus ook mee, want broeken zijn altijd welkom. Ook een pluspuntje van deze broek is dat hij echt heel lekker zit en ook heel leuk te dragen is voor aankomende zomer.


Bij de Flying Tiger ging ik natuurlijk ook nog naar binnen (wat hou ik toch van die winkel!). Ze hebben altijd super leuke hebbe-spulletjes en ook dit keer ging ik niet met lege handen naar buiten. Ik kocht dit keer een leuk handje waar ik mijn ringen aan kan ophangen. Hij is in een leuk mint-kleurtje, dus heel vrolijk voor in mijn kamer! Ik ben wel echt een enorme kluns, want in de stad liet ik het tasje vallen en toen ik thuis kwam bleek een vinger afgebroken te zijn. Je ziet het op de foto wel goed, maar in het echt met de ringen eromheen gelukkig niet.




Dit waren alle spulletjes die ik heb gekocht. Niet veel, maar toch allemaal leuk! Wat vinden jullie van mijn aankopen? 



Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die 'desert' boots leuk! Precies hetzelfde met die Clarks. Zo leuk, maar toch aan de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje ik ben er ook echt super blij mee!

      Liefs Anouk

      Verwijderen