vrijdag 16 mei 2014

TRENDING | SKORTS



Nog even weer een kleine examensamenvatting: het is vreselijk om te zeggen maar mijn wiskunde ging echt rampzalig. En nee ik overdrijf niet. Duits ging gister wel goed voor mijn doen en ook economie viel wel mee. Vandaag heb ik Engels en maandag heb ik alweer mijn laatste examen, geschiedenis. En dan heb ik alweer vakantie! Ik ben nog niet 100% ervan overtuigd dat ik ben geslaagd, dus het worden nog wel een aantal spannende weken!

Steeds meer bloggers lopen hiermee rond (de bloggers die in warme landen wonen tenminste), ik heb het over de skorts. De skort is eigenlijk letterlijk een menging van een rok en een short. Aan de voorkant lijkt het net een rokje, maar van achteren zie je dat het een broekje is. In het begin vond ik dit een beetje raar, maar eigenlijk staat dit gewoon hartstikke leuk! Ik vind de skirts best stoer en ze zijn ook erg gemakkelijk te combineren. Een simpel shirtje of blouse erover heen met nog wat leuke sieraden en je bent al klaar! Ik weet bijna wel zeker dat dit een zomertrend wordt en dat we ineens iedereen hierin zullen zien lopen. Beetje jammer vind ik dat altijd, maar het is wel leuk om dan allemaal verschillende combinaties te zien. Nog iets meer inspiratie opdoen? Kijk dan naar de foto's hieronder :) 






Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten