dinsdag 20 mei 2014

INSPIRATIE | SUMMER IS COMING

#summer



Yeey, het is nu officieel zomervakantie voor mij! De meeste van jullie moeten waarschijnlijk nog een tijdje naar school en ik heb echt medelijden met jullie. Maar goed, ik ben natuurlijk wel blij naar deze afgelopen weken. Ik had van te voren nooit gedacht dat de examens zo moeilijk zouden zijn en dat ik bang zou worden dat ik misschien wel kan gaan zakken. Wiskunde is bij mij namelijk echt heel slecht gegaan, dus ik hoop dat de rest goed genoeg is voor een diploma. Over een maand krijg ik pas de uitslag, dus dat duurt nog wel een tijdje. Ach ja, ondertussen kan ik wel leuke dingen doen en ik probeer niet te veel te gaan stressen. 
Om in de zomerstemming te komen (ook alvast voor jullie), heb ik een paar mooie zomerfoto's gevonden op Pinterest. Geloof me, door deze foto's wil je gewoon vakantie hebben en zo lang mogelijk ook! 

When I have a yard, there will be a pool. And now that I see this, I must also have painted palm trees and a hammock.There's nothing like summer
RefreshingSummer, Watermelon slices and fun! this describes summer because you see lots of people eating it then.
tumblr_mzp1eePqqx1qlhdr6o1_250.jpg 250 × 375 pixelsit may be Tuesday, but we're ready for the weekend!
Hop over to www.dropdeadgorgeousdaily.com for more eye candy xxLove the summer
Ah. This reminds me of Peru... Probably one of the most exhilarating things I've every done.Sit back and watch the sun come up! I will take this anyday! NVP retreat? I think so!! #ArbonnePureSummer



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten