woensdag 14 mei 2014

REVIEW | VIER GOEDKOPE LIPPENSTIFTEN



Even nog een kleine examensamenvatting tussendoor: tot nu toe gaat mijn examen wel redelijk goed. Voor kunst heb ik een ruime voldoende gehaald en voor Nederlands als het goed is ook een voldoende (alleen niet al te ruim). Maar dat maakt mij niet uit, want voldoende is voldoende toch. Mijn eerste examen in de gymzaal vond ik best wel spannend, maar naar een paar minuten waren alle zenuwen weg en kon ik goed aan de vragen werken. Vandaag heb ik wiskunde, wat ik wel heel moeilijk vind. Ik moet wel een goed cijfer halen, anders loopt het niet zo goed af voor mij. Wish me luck!

En dan nu de review: Ik ben niet zo'n make-up type, maar de laatste tijd begin ik een beetje verslaafd te raken aan lippenstift. Ze zijn zo mooi en staan ook erg classy en vrouwelijk. Voor mijn prom had ik mijn eerste lippenstift gekocht en toen kreeg ik de smaak te pakken. De weken daarop kocht ik er nog drie bij en nu draag ik bijna elke dag wel lippenstift (ik weet alleen niet of ik het wel durf te dragen naar school). Ik heb geen dure lippenstiften gekocht, omdat ik dat gewoon zonde van mijn geld vind. Een goedkope kan namelijk ook best goed zijn, toch! Het leek mij daarom ook wel leuk om deze goedkope lippenstiften te testen en daar een review over te schrijven. Dit wordt dus mijn eerste beauty artikel, wie had dat ooit gedacht!


Essence longlasting lipstick nr. 13 Love Me
Kleur Je ziet de lipstick zitten, maar hij heeft een zachte, warme roze kleur waardoor hij niet al te opvallend is. Heel ideaal dus! 
Vormgeving De lippenstift zelf vind ik er niet heel bijzonder uitzien. Wel vind ik het roze randje leuk, want zo zie je snel welke kleur je hebt. Op de lippenstift staat ook een klein tekentje van het merk, wat ik ook een pluspunt vind.
Test Ik heb deze lippenstift gedragen op de promavond en hij heeft vrijwel de hele avond doorstaan. De kleur vervaagd natuurlijk wel een beetje, maar hij was nog wel steeds te zien. 
Prijs De lipstick kostte €2,50 
Cijfer Ik geef deze lippenstift een 9


HEMA moisturising lipstick nr. 9 
Kleur Ik heb gekozen voor een mooie roze lippenstift, een iets donkerdere dan de vorige. Hij valt meer op, maar ook weer niet té. 
Vormgeving Deze verpakking is wederom ook erg simpel. Aan de onderkant zie je welke kleur het is en de rest van de buitenkant is vrij neutraal. De lippenstift zelf draait heel soepel in en uit en dat vind ik erg fijn van deze lippenstift.
Test Ook deze lippenstift blijft best lang zitten, ik kan er mee drinken en mee door de regen fietsen. Hij vervaagd dan wel een beetje, maar niet té. 
Prijs De lipstick kostte €3,- 
Cijfer Ik geef deze lippenstift een 8


HEMA moisturising lipstick nr. 3 
Kleur Op de foto lijkt hij echt precies hetzelfde als de andere, maar als je hem opdoet, zie je duidelijk het verschil. Op deze lippenstift zitten veel meer glittertjes en is daarom ook ideaal voor feestjes. 
Vormgeving De vormgeving is hetzelfde als de vorige. 
Test Ook deze blijft net als de vorige lang zitten. 
Prijs De lipstick kostte €3,-
Cijfer Ook deze lippenstift geef ik weer een 8 


Catrice ultimate colour nr. 250 Matt About Pink 
Kleur Deze lippenstift is een stuk opvallender dan de andere drie, misschien zelfs een beetje té voor mij. In de winkel vond ik hem heel mooi, maar toen ik thuis kwam leek de kleur ineens een beetje oranje en die kleur staat mij gewoon echt niet. 
Vormgeving Het enige pluspunt van deze lippenstift is de vormgeving. De lippenstift ziet er namelijk heel classy uit en ook op de lippenstift zelf staat het logo. Heel mooi ziet dat er uit. 
Test Hij blijft ook helemaal niet goed zitten, na de regen of na een glas is het meeste van je lippenstift alweer weg. Dit is dus niet mijn favoriet.
Prijs Hij was ook nog eens duurder dan de andere. Deze lipstick kostte namelijk €3,99
Cijfer Ik geef deze lippenstift maar een 5 



Naast de lippenstiften heb ik ook twee lipliners gekocht, zodat de lippenstift langer zou blijven zitten. Ik moet zeggen dat dit inderdaad heel goed helpt en dat de lippenstift langer hierdoor blijft zitten. 
De Essence lipliner nr. 12 Wish Me A Rose en de Catrice lonlasting lip pencil waterproof nr. 060 The Perfect Pinkini kostte beide €1,99



Ik ben dus over het algemeen heel tevreden met mijn lippenstiften, alleen ben ik niet zo te spreken over de lippenstift van Catrice. Hij blijft niet zo lang zitten en ook van de kleur heb ik spijt. Ik zal vast meer lippenstiften kopen en ik zal ze ook meer dragen (wie weet ooit naar school ;)



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten