maandag 12 mei 2014

PERSONAL | EXAMENTIJD




Hoi allemaal! Ik wilde even mededelen dat vanaf vandaag tot en met volgende week maandag mij examenweek in gaat! Echt heel spannend en ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ik heb de afgelopen twee weken in de meivakantie hard geleerd (elke dag wel) en ik kan daarom ook zeggen dat ik er grotendeels klaar voor ben. Ik zal er nooit 100% klaar voor zijn, want dat lukt niemand. 
Ik begin de examens vandaag met Kunst Algemeen, een vak waar ik eigenlijk nooit zoveel voor stress. Morgen heb ik Nederlands, woensdag heb ik wiskunde (waar ik wel nerveus voor ben), donderdag Duits en economie, vrijdag Engels en de maandag daarop heb ik het laatste vak alweer, namelijk geschiedenis. Mijn examens zijn zoals je ziet best snel achter elkaar. Het positieve hiervan is dat ik lekker snel klaar ben en het negatieve dat ik deze week eigenlijk niet meer echt kan leren omdat ik elke dag tot half 5 op school zit. Nouja, we zien wel hoe het gaat. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte en er komen gewoon nog steeds nieuwe posts online voor jullie! 
Wish me luck! 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten