woensdag 21 mei 2014

NEW IN | GLITTERSCHOENEN VAN DE SCAPINO




Maandag na mijn laatste examen ben ik even de stad in geweest met mijn zus, omdat ik toch niks anders te doen had ;) Ik heb een paar leuke dingen gekocht, onder anderen deze geweldige schoenen. Ik had deze schoenen al een jaar geleden op het oog, maar ik vond ze toen iets te duur (ze waren namelijk iets van tachtig euro bij de Manfield). Toen we in de stad waren, gingen we ook even langs de Scapino, omdat mijn zus een nieuw paar hakken zocht. Toen ik deze schoenen zag staan werd ik meteen helemaal blij en ik ging ze meteen passen. Ze kostte hier maar dertig euro, wat echt veel goedkoper is! Even later kwam mijn zus erachter dat alles in de winkel in de uitverkoop was en dat mijn schoenen 80% korting hadden! Ze kostte nu nog maar zeven euro, dus ik nam ze gewoon mee natuurlijk! Soms wordt het wachten van kopen dus echt enorm beloond, zoals dit keer. De schoenen zijn echt geweldig. De bovenkant heeft grijze glitters en het zooltje is blauw. Ze zijn jammer genoeg wel een beetje moeilijk te combineren, maar dat maakt mij niet uit voor dit prijsje! 






Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten