donderdag 22 mei 2014

BLOGVERANDERINGEN




Mijn blog bestaat nu al iets meer dan een jaar en dat vind ik zo tof! Ook al ben ik nog niet zo bekend, doe ik het nog steeds met alle plezier. Ik heb mijn blog namelijk niet opgericht omdat ik per se beroemd wilde worden in het bloggerwereldje en om toffe spullen van bedrijven te krijgen, maar omdat ik zo van schrijven hou! Van kleins af aan hield ik al een dagboek bij en schreef ik korte verhaaltjes. Ik vertelde altijd dat ik schrijfster wilde worden en op een rare manier is dat toch een beetje waar geworden. Oké er zijn dan wel geen boeken van mij te vinden in de boekenwinkels, maar ik heb wel een klein stukje op het web waar ik dingen schrijf en kan delen met de hele wereld. Dat maakt mij wel een beetje een schrijfster toch ;) 
In ieder geval, nu het voor mij zomervakantie is, heb ik heel veel tijd over om meer aan mijn blog te werken. De afgelopen tijd heb ik mijn blog steeds een beetje veranderd, zoals het logo en de lay-out. Maar ik ben er nog steeds niet tevreden mee. Daarom ben ik van plan om deze komende dagen of weken mijn blog te veranderen. 

De lay-out
Ik wil dat mijn blog aantrekkelijk en er professioneler uit komt te zien. Lezers zien namelijk in één opslag of ze de blog leuk vinden of niet en ik wil dit op mijn blog daarom ook veranderen. Mijn titel lay-out vind ik namelijk niet bij mij passen en dit wil ik daarom ook graag veranderen. 
De hele pagina wil ik ook veranderen. Ik ben er nog niet helemaal over eens of ik kleurtjes wil gebruiken of dat ik het gewoon helemaal zwart en wit laat. Kleurtjes vind ik namelijk al snel kinderlijk, maar alles zwart en wit is misschien ook wel weer saai. Hier moet ik dus nog even over nadenken. 
Qua lettertype wil ik het denk ik ook veranderen. Ik heb nu een beetje een klassiek lettertype en vind het best wel mooi staan, maar toch past dit niet helemaal bij mij. Ik hou namelijk best wel van het strakke en moderne, dus dit wil ik daarom ook toepassen op mijn blog. 

Artikelen 
Ook mijn artikelen wil ik een beetje veranderen. Ik heb nu al een aantal columns, zoals de trendreport, wishlist en de shoplog, maar het is tijd voor een aantal heel andere columns. Wat weet ik nog niet precies, maar ik hoop dat jullie ze leuk gaan vinden! Door columns te maken hoop ik dat de lezer weet waar ik over schrijf en wat er steeds terugkomt op mijn blog. Zo weten lezers sneller of ze mijn blog leuk vinden of niet. Ik vind het zelf ook altijd fijn als blogs dit hebben, dus daarom wil ik dit ook gaan toepassen. 
Niet alleen de tekst is ook belangrijk bij artikelen, maar ook de foto's. Mijn foto's waren in het begin echt van heel slechte kwaliteit, maar langzamerhand zijn ze wel iets beter aan het worden. Ze zijn nog steeds niet super mooi belicht en de compositie is ook nog niet altijd goed, maar ik ga dit proberen te verbeteren in de vakantie zodat mijn blog er daardoor ook professioneler en aantrekkelijker uitziet. 




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten