vrijdag 23 mei 2014

NEW IN | CACTUSPLANTJES





Hoi allemaal! Woensdag kocht ik drie schattige cactusplantjes bij de Action voor maar €1.30 per stuk en vandaag wil ik ze met jullie delen. Ik kocht drie verschillende cactussen, want dat staat natuurlijk veel leuker in het interieur. De potjes waren oorspronkelijk wit, maar omdat ze niet allemaal dezelfde kleur wit waren, heb ik ze in het zilver gespoten. Ik heb hiervoor een spuitbus van de Action gebruikt, omdat deze maar ongeveer twee euro kostte. Het eindresultaat vind ik heel gaaf geworden en ze staan nu leuk in mijn kamer. De foto's zijn een beetje donker en onscherp, maar ik vind de cactusplantjes zo leuk geworden! Ze zien er veel beter uit dan in het wit hoe het eerst was. Ik ben op zich ook wel blij met het zilver, maar zit toch nog steeds te twijfelen of ik hem in het mat zwart ga spuiten. Voorlopig blijft hij in ieder geval nog zilver! Wat vinden jullie van cactusplantjes? 

Wat je moet doen als je het potje ook wilt spuiten in een andere kleur
Pak de plastic tas en scheur/knip hem in het formaat zodat je je plantje kan bedekken. Wikkel dit eromheen en gebruik nu het tape om het te bevestigen. Zorg dat alles bedekt is, want anders wordt dit ook mee gespoten en dat willen we natuurlijk niet. Ga nu naar buiten (want de spuitbus stinkt nogal) en leg een paar kranten neer op de grond. Zet het potje in het midden en ga er nu rond om heen spuiten. Als alles egaal is moet je nog ongeveer 10 minuten wachten voordat het droog is. Als het droog is kun je het tape en het tasje er voorzichtig afhalen. Als dat allemaal gedaan is, is je plantje alweer klaar! Simpeler kan niet toch ;)




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten