zondag 25 mei 2014

OUTFIT | RED LIPS AND A BLUE SKY


Het was deze hele week echt prachtig weer, dus tussen het zonnen door moest ik wel een outiftpost maken. Na al die foto's met lange broeken en truien is het nu eindelijk tijd voor een short en korte mouwen! Ik zit nu wel te juichen dat we weer zomerse kleding aan mogen trekken, maar elke ochtend sta ik nu uren voor mijn kledingkast omdat ik gewoon niet weet wat ik aan moet trekken. Ik heb zomaar opeens geen leuke zomerkleding meer en als ik iets leuks heb is het weer moeilijk te combineren. Wat een zwaar leven heb ik toch weer haha ;) 
Maar goed, dit keer kon ik wel mijn outfit zonder problemen uitkiezen en ik heb gekozen voor mijn metallic top, een zwarte short, een statement ketting en zwarte boots eronder. Ook draag ik een zonnebril met een zilveren detail aan de bovenkant. Om toch nog enigszins wat kleur in mijn outfit te brengen, heb ik gekozen voor een knalkleur lippenstift. Wat vinden jullie van mijn outfit? 

SHIRT SHORT BOOTS KETTING H&M | ZONNEBRIL IAM | LIPPENSTIFT ESSENCE NR12






Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten