dinsdag 27 mei 2014

DESIGNER | GARETH PUGH




Ik wil mijn blog een beetje veranderen, dus dat betekent ook een paar nieuwe columns. Dit is één van die columns, namelijk designer spot. In deze column laat ik jullie mijn favoriete designers zien van zowel mode als interieur en noem maar op. Bekende, maar ook nog vrijwel onbekende designers komen hier aan bod. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ben benieuwd naar jullie reacties! 

In deze eerste designer spot deel ik met jullie de creaties van de Engelse modeontwerper Gareth Pugh. Laatst zag ik een foto van één van zijn ontwerpen voorbij komen op Instagram en ik was wel benieuwd naar de rest van zijn ontwerpen. Ik kwam erachter dat hij heel gave ontwerpen maakt en zo besloot ik dat dit mijn eerste artikel van dit nieuwe column zou worden. Gareth heeft onder anderen voor Lady Gaga gewerkt en dat is ook wel aan zijn ontwerpen te zien. Hij maakt van kleding echte kunst en bijna ondraagbaar. Dat vind ik zo gaaf aan zijn ontwerpen. Zijn ontwerpen zijn modernistisch, strak en hebben een beetje een rauw randje. Ik moet zeggen dat ik zijn ontwerpen echt geweldig vind en ik kan hier zeker inspiratie mee opdoen voor als ik bijvoorbeeld een kunstwerk ga maken. 













En wat vonden jullie van de modeontwerper Gareth Pugh? 


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking: