zaterdag 24 mei 2014

NEW IN | SPULLETJES VAN DE KRINGLOOPWINKEL


Gister ging ik met een vriendin naar de kringloopwinkel Het Goed in Lelystad toe, omdat ze al heel lang zeurde dat ze er naartoe wilde. Ik nam haar dus mee als verrassing en uiteindelijk hebben we een heel gezellige middag gehad. Ik was er nog nooit eerder geweest, dus ik wist niet wat ik me erbij moest voorstellen. Gelukkig vond ik het al snel leuk en ik zat meteen in de stemming. In deze kringloopwinkel heb je echt van alles en nog wat, tot stoelen en servies en van ski's tot fitnessapparatuur. We hebben heel veel leuke dingen gehaald en ik moet zeggen dat ik echt super blij ben met wat ik heb gehaald. Ik ben altijd al gek geweest op typemachines en dat ik er nu één zag ik een prachtige kleur, kon ik hem natuurlijk niet laten staan! Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, maar als hij het niet doet, is het alsnog een mooie accessoire voor in mijn kamer. Ik ben er zo blij mee! Ook heb ik een leuk blauw bakje gekocht en een tissuebox. In het bakje ga ik iets leuks stoppen (wat weet ik alleen nog niet) en ik ga de tissuebox misschien een beetje omtoveren zodat ik er wat anders in kan doen dan tissues (maar misschien laat ik het toch wel zo, daar ben ik nog niet helemaal over uit). Het leuke van kringloopwinkels zijn natuurlijk ook de prijsjes. Voor de typemachine betaalde ik maar €4,50  voor het blauwe bakje €0,35 en voor de tissuebox €0,75 
In totaal was ik maar €6,- kwijt wat natuurlijk te gek voor woorden is. Ik denk dat ik dus vaker een bezoekje aan de kringloopwinkel breng hihi ;) 



En wat vinden jullie van mijn kringloopspulletjes? En gaan jullie ook wel eens naar de kringloopwinkel toe? 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten