donderdag 29 mei 2014

OUTFIT | JEGGING MET PRINT EN EEN BIKERJASJE



Het weer is jammer genoeg weer iets achteruit gegaan, maar dat weerhoud mij er niet van om wat outfit foto's te schieten! Dit keer dan jammer genoeg geen zomerse kleding, maar alsnog wel een leuke outfit. Ik heb gekozen voor mijn nieuwe blauwe jegging met print die ik bij de H&M heb gekocht, gecombineerd met een basic wit shirtje en een zwart bikerjasje. De hele outfit (op de schoenen na) komt van de H&M. Ik weet het, klinkt heel cliché, maar ik kan er niks aan doen dat de H&M heel veel leuke kleren heeft! De H&M is gewoon een super winkel, ze hebben allerlei soorten stylen (dus voor iedereen wel wat) en het is ook nog eens betaalbaar (wat natuurlijk ook heel belangrijk is). Dat de hele outfit uit de H&M bestaat, hoeft niet meteen te zeggen dat het eentonig is, dat vind ik in dit geval helemaal niet zo. De jegging is namelijk lief en vrouwelijk en het bikerjasje is stoer. Wat vinden jullie van mijn outfit? 

JASJE SHIRT JEGGING H&M | SCHOENEN ALL STARS | LIPPENSTIFT HEMA NR. 9




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten