maandag 28 april 2014

SHOPLOG | SALE BIJ DE H&M



Ik kreeg een tijd geleden een mailtje dat het weer sale was bij de H&M en kon het niet laten om te kijken. Ik had een aantal leuke artikelen gevonden voor een spotprijsje, maar helaas waren sommige al in mijn maat uitverkocht. Toch heb ik heel een paar leuke dingen besteld en die laat ik nu aan jullie zien!

Ik heb (wat heel speciaal voor mijn doen is) zeker twee koker rokken gekocht. Een langer model en een korter model. Het kortere model heeft ook twee ritsen aan de zijkant, wat ik een erg gaaf detail vind. Ik vind dit soort rokken altijd erg vrouwelijk en klassiek staan, maar ook heel stoer te combineren. Ik durfde dit alleen nooit te kopen, omdat ik nooit rokken draag. Nu het bij de sale stond, besloot ik om het toch maar te doen. De rokken waren beide €7,45


Ik zocht al heel lang een nieuwe biker jack, omdat mijn oude vol zit met studs en ik dit eigenlijk niet meer zo leuk vind. Op de site vond ik dit mooie jasje en tijdens de National Glamour Day kreeg ik 20% korting op dit artikel! Hij heeft mooie details bij de schouders en hij ziet er gewoon super stoer uit. Ik ben hier heel blij mee! Het jasje kostte mij nu ongeveer €30 in plaats van bijna €40. 


Ook heb ik een set met ringen gekocht die ik zo stoer vind! De ringen hebben een ruw textuur en zijn heel grof. Deze moest ik wel toevoegen aan mijn ringen collectie :) De ringen waren jammer genoeg niet in de sale, maar toch heb ik ze wel gekocht. Ze kostte €9,95


Als derde en laatste heb ik een heel gave ketting gekocht die ik altijd al wilde hebben, maar hem steeds iets te duur vond. Nu was hij afgeprijsd naar maar €8, dus ook deze heb ik besteld. Hij heeft grijskleurige diamantjes en het geheel vind ik er heel classy en mooi uitzien.




Liefs Anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten