dinsdag 29 april 2014

PERSONAL | EINDGALA




Vorige week was het dan zover, het eindgala op school waar elk meisje volgens mij wel maanden van te voren mee bezig is. Ik in ieder geval wel. Voor mijn verjaardag in november kreeg ik namelijk al van mijn creatieve zus een waardebon om een stof uit te zoeken voor een promjurk. Ik vond dit echt super leuk, want dan zou ik niet het probleem krijgen dat iemand dezelfde jurk zou hebben! Ik heb heel lang gekeken naar wat ik leuk vond en het lijstje bleef maar groeien! Ik wist gewoon niet wat ik wilde en mijn zus werd er echt gek van haha. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en besloot ik om iets met kant te willen en een open rug. Zo gezegd, zo gemaakt. Mijn zus kocht prachtige stof en ging aan de slag. Naar een paar weken was hij af en hij is echt prachtig geworden! Ik kon mij geen betere jurk voorstellen! De bovenkant is dus van donkerblauw kant en hij heeft een mooie open rug. De onderkant is van een soort metallic stof en we hebben ervoor gekozen om dit soort vouwen erin te doen voor meer volume. Omdat mijn jurk nogal WAUW is, wilde ik de rest van de look rustig houden, ik koos dus voor nude hakken en een nude clutch van de H&M en mijn haar en make-up heeft mijn zus ook gedaan. 


Samen met mijn vriendinnen spraken we samen af om van te voren nog wat foto's te maken en we gingen samen met een super mooie limousine naar het gala toe! De limousine was echt super leuk en het was ook best spannend om bij de locatie eruit te stappen, omdat al die ogen en camera's op je gericht waren. Toch was het best leuk om te doen. We hebben daar nog wat foto's gemaakt en toen was het tijd om naar binnen te gaan. Het feest zelf viel wel een beetje tegen, de muziek was best slecht en veel mensen waren al vroeg weggegaan omdat het Koningsnacht was. 
Al met al was het hele proces eromheen echt super leuk en het feest was wel een leuke afsluiter voor een paar leuke schooljaren. Na dit feest werd en wordt het nog steeds hard leren voor mijn examens. Wens me succes!  





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten