zaterdag 26 april 2014

OUTFIT | BOMBERJACKT EN EEN KOKERROK





Jaja, jullie zien het goed. Ik draag een rok! Nu ik een paar rokken had gekocht en het super mooi weer was, werd het wel tijd om er één te dragen. Eerst vond ik het best spannend om op straat met een rok te lopen, maar eigenlijk vind ik het best lekker zitten. Het enige nadeel is dat ik met deze rok niet goed kan fietsen en traplopen gaat ook lastig. Maar goed, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch ;) 
Gisteravond was het prom bij mij op school voor alle examenleerlingen en het was echt super gezellig. Samen met mijn vriendinnen gingen we met de limo ernaar toe en na afloop zijn we ook nog het centrum ingegaan omdat het Koningsnacht was. Ik heb dus een heel leuke avond gehad en ben eerlijk gezegd nog steeds een beetje brak. 
Maar goed, nu verder met wat ik aan heb! Ik heb de classy kokerrok gecombineerd met een stoere bomberjack die ik bij de H&M heb gekochte en zwarte All Stars. Eigenlijk een best basic outfit, maar toch heel opvallend. 

BOMBERJACKET TOP KOKERROK H&M | PANTY GEEN IDEE | SCHOENEN ALL STARS




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten