zondag 20 april 2014

EVENT + SHOPLOG | OPENING FOREVER 21 EN DAGJE AMSTERDAM




Gisteren was het dan zover, ik ben samen met een vriendin naar de opening van de Forever 21 geweest! Ik moest om vijf voor zeven al in de trein zitten, want de reis naar Amsterdam zou anderhalf uur duren door werkzaamheden aan het spoor. Om half negen kwam ik aan in Amsterdam en daar sprak ik af met mijn vriendin die al in Amsterdam was. We liepen meteen naar de al behoorlijk lange rij toe en moesten daar nog anderhalf uur wachten totdat de deur open zou gaan. Het was best koud en wat duurde het lang! Op een gegeven moment kwam er een bewaker naar ons toe en zei dat iedereen een giftcard zou krijgen tot aan de vrouw met de rode jas (die jaja dus letterlijk voor onze neus stond). Wij zouden dus geen giftcard van €21 krijgen en waren behoorlijk teleurgesteld. We probeerden nog een beetje voor te dringen, maar dit werkte niet echt. Toen het tien uur was en de eerste mensen al naar binnen mochten, bleek dus dat die man heel verkeerd had ingeschat en dat wij ongeveer nummer 400 pas waren. Wij kregen uiteindelijk dus toch een giftcard en waren zo opgelucht! Toen we de winkel binnenkwamen was ik echt zo blij, alles zag er zo mooi ruim opgezet uit en ze hadden zoveel leuke dingen! Ze hadden speciaal voor de opening ook een fotohokje, dus daar zijn we ook nog ingegaan. We zijn ongeveer drie uur in de winkel geweest, dat komt vooral door de grote rij van het fotohokje en bij de kassa. Gelukkig was dit wel de moeite waard, want ik heb heel leuke dingen weten te scoren!  


Het eerste wat ik zag hangen in de winkel was dit kanten shirtje. Het was liefde op het eerste gezicht en ik moest hem daarom ook wel hebben! Ik zocht al heel lang zo'n shirtje, dus dat ik ben ook super blij dat ik hem eindelijk heb gevonden. Het shirtje is bijna helemaal transparant en heeft een paar mooie details. 


Dan heb ik nog een kanten shirt gekocht, maar toch is deze heel anders. Hij is donkerblauw, heeft drie kwart mouwen en heeft een soort bloemetjes motief. Ik vond hem echt heel leuk en heb hem daarom ook meegenomen. Hij is goed te dragen voor zowel in de zomer als in de winter, omdat hij best dun is door het kant. 


Jaja, ik heb eindelijk mijn high waisted denim short gevonden! Ik zag hem hangen en was zo blij! Deze versie is namelijk zo leuk, want hij heeft geruite zakjes en daar hou ik zo van! Ik kon hem in de winkel niet passen, dus ik ben blij dat ik hem toch pas. Ik kan niet wachten om deze te dragen in de zomer. 


Het laatste wat ik heb gekocht bij de Forever 21 zijn deze schattige maar stoere sandaaltjes. Ik zag ze hangen en het prijsje was ook erg aantrekkelijk (ze zijn namelijk maar €12,50!). Ik zocht al lang zulke sandaaltjes en ben daarom ook blij dat ik ze zo goedkoop heb weten te vinden. Waarschijnlijk gaan ze niet langer dan één zomer mee, maar ze zijn toch heel leuk! 


Nadat we de Forever 21 uit waren (na drie uur!), zijn we ook nog Amsterdam zelf ingegaan. Bij de H&M kwam ik toevallig deze heel leuke espadrilles tegen. Mijn vorige paar zijn namelijk verwoest door een wandeling over kiezels in Denemarken, dus ik was hoognodig toe aan een nieuw paar! Toen ik deze zag, was ik gelijk verliefd en ze waren ook best goedkoop (namelijk maar €19,95!). 


Doordat ik de giftcard van €21 had bij de Forever 21, ben ik best wel goedkoop geslaagd! Ik heb namelijk een item van de winkel helemaal gratis! Dat scheelt toch wel weer wat... 
De Forever 21 vind ik echt een heel leuke winkel. Ze hadden heel veel leuke zomer dingen, vooral veel bloemetjes en ander vrolijke kleuren. Ik ben niet zo van de bloemetjes, maar zelfs voor mij zaten er een paar leuke dingen tussen! Een echte aanrader is deze winkel dus. 


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten