dinsdag 22 april 2014

OUTFIT | LAATSTE SCHOOLDAG VAN HET JAAR!



Het is dan eindelijk zover, mijn laatste officiĆ«le lesdag op de middelbare school. Morgen heb ik namelijk een meeloopdag op de HU en donderdag en vrijdag hebben we facultatief les (je mag dan naar de lessen komen, maar bent niet verplicht). Ik denk dat ik daar wel naartoe ga, maar de verplichte lessen zijn nu voorbij! Het voelt eigenlijk heel raar, want ik ging elke week naar de middelbare school vijf jaar lang. Over drie weken heb ik dan alweer examen en dan is het toch echt voorbij. Een beetje zenuwachtig maakt mij dit, maar ik heb super veel zin om met een schone lei te beginnen aan mijn nieuwe opleiding. 
Voor deze laatste schooldag heb ik mijn nieuwe blazer aan getrokken, waar ik nog steeds echt super blij mee ben. Het is echt een statement blazer en daar hou ik echt van. Ik heb de blazer gecombineerd met een high waisted jeans en een zwarte croptop. 

BLAZER WE | SHIRT H&M | JEANS VERO MODA | KETTING H&M | RIEM H&M | SCHOENEN CONVERSE



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten