donderdag 17 april 2014

NEW IN | BLAZER VAN DE WE





Een paar maanden geleden zag ik een geweldige blazer bij de WE hangen en ik wilde hem eigenlijk gelijk kopen, totdat ik het prijskaartje zag. Hij kostte namelijk €70 en dat vind ik voor een blazer veel te veel. Ik heb hem daarom niet genomen en hoopte dat hij ooit in de sale zou komen. Toen ik een paar weken later weer in de winkel keek, was hij echter al weg en had ik de hoop al opgegeven. Totdat ik een paar dagen geleden op de site keek. Ik sprong een gat in de lucht, want hij was in de sale! En niet zo'n beetje ook, hij was nu maar €40. Nog steeds best veel voor een blazer, maar hij is gewoon zo mooi dat ik het er wel voor over had. Hij is nu binnengekomen en oh wat ben ik er blij mee! Ik ben blij dat ik ermee heb gewacht en dat ik hem nu eindelijk aan mijn kledingrek mag hangen. De blazer vind ik heel gaaf, omdat het stofje heel apart is en erg opvallend is. Ik zal deze blazer met plezier heel vaak dragen en jullie zullen vast nog wel een outfit hiermee voorbij zien komen op de blog :) 




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten