woensdag 16 april 2014

MIJN H&M HOME FAVORIETEN





Zo, de laatste toetsen van dit schooljaar zitten er op. Ik had gisteren twee herkansingen, waarvan er één best goed ging en de ander heel slecht. Maar goed, dat maakt helemaal niet uit want ik sta toch gelukkig voor alles voldoende. Nu de toetsen voorbij zijn, heb ik nog maar een paar dagen school. Best een raar idee eigenlijk, na vijf jaar ga ik opeens van school af. Maar natuurlijk is het wel een heel leuke verandering. Ik heb echt zin in mijn nieuwe opleiding en kijk er ook naar uit om mijn eigen studentenkamertje te krijgen. Ik ben dan ook af en toe aan het kijken naar kamers en ook alvast naar interieurspulletjes! Bij de H&M hebben ze laatste tijd echt super veel leuke home artikelen en ik kan eigenlijk niet wachten om alvast wat te kopen, toch weet ik mezelf te dwingen dit niet te doen hihi. Mijn favorieten heb ik hier op een rijtje gezet, zoals de mooie dip dye opscheplepels, de koperen schaal en de schattige plaid. Hebben! 
Alle artikelen zijn te koop op de H&M site en ook in sommige winkels. 


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten