woensdag 30 april 2014

FOTODAGBOEK | APRIL




Jeetje wat gaat de laatste tijd toch snel, april is ook al weer voorbij! Ik heb nu heerlijk vakantie, dus dat betekent leuke dingen doen en natuurlijk heel veel leren voor het examen die al over twee weken voor de deur staat. Nog even hard knallen dus en dan al weer de zomervakantie. Heerlijk! 
Maar goed, eerst nog even een kleine samenvatting van de maand april. Het was deze maand over het algemeen heerlijk weer en dat moest gevierd worden met een heerlijk ijsje en korte mouwen! Ook ging ik deze maand gezellig met mijn moeder een dagje shoppen in Amsterdam, wat echt super gezellig was om te doen. Even alle stress van school vergeten... Deze maand was ook Rietlanden's got talent (dat is een talentenshow op mijn school) waar ik aan meedeed met mijn kunstwerken die ik dit jaar op school heb gemaakt. Samen met mijn twee vriendinnen vielen we ook nog eens in de prijzen! Ik werd tweede en kreeg een mooie roos en kleurpotloden.
Het leukste wat ik deze maand heb meegemaakt is de opening van de Forever 21 in Amsterdam. Samen met een vriendin stond ik al vroeg in de rij en wij waren één van 500 gelukkigen die de giftcard kregen! We hebben verder nog heerlijk geshopt die dag en ik ben thuisgekomen met leuke dingen!
En natuurlijk het prom! Op de laatste schooldag was ook het prom, waar ik samen met mijn vriendinnen in een limousine naartoe ging. Het was echt een gezellige avond en na het feest zijn we ook nog het centrum ingegaan omdat het Koningsnacht was. 
April was dus een heel leuke en gezellige maand :) 

eerste ijsje van het jaar! | selfie in de zon | heerlijste clubsandwich ooit!
echte zusterliefde | de drie musketiers | de nieuwe conscious collectie van de H&M 
 mijn zelfgemaakte ketting | mijn prachtige nieuwe blazer | in het fotohokje bij de Forever 21
 opening Forever 21 | met mijn lieve kat op de foto | die hard leren met popcorn :)
het is een feit; ik draag een rok ;) | eindgala met vriendinnen | hou van deze gekke meid | prom look



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking: