donderdag 24 april 2014

TRENDING | DE TUINBROEKEN

Bib Overalls | Dungarees | Overalls |  http://cademeuchapeu.com/


Je ziet ze steeds vaker voorbij komen op straat. Ik heb het natuurlijk over de dungarees, in het Nederlands ook wel tuinbroeken genoemd. In het begin vond ik zo nooit zo geweldig, ik vond het maar raar dat dit een trend was. Ik begon ze pas leuk te vinden toen ik ze bij veel bloggers voorbij zag komen met heel gave combinaties. De dungarees zijn heel makkelijk te combineren met losse shirtjes eronder en bijvoorbeeld met pumps en een statement ketting. Vooral heel leuk als je één hengsel laat hangen.

Ik vind de tuinbroeken echt het leukst als ze gedragen worden met een streepjes shirt eronder. Ik ben gek op strepen en de combinatie is gewoon zo mooi. Lekker stoer en basic. Deze twee combinaties zijn dan ook zo geweldig. Zo zou ik de tuinbroeken ook wel combineren. 

Love that overalls are coming back in styleToddler dungarees

Naast de tuinbroeken van spijkerstof, heb je ze ook in het leer! Dit geeft een super stoer effect en is ook super simpel te combineren. Een wit shirtje eronder, een ketting, basic schoenen en dan is de outfit alweer compleet. Deze staat zeker op mijn wishlist!  

DungareesBib Overalls | Dungarees | Overalls |  http://cademeuchapeu.com/

Ik ben echt verliefd op de linker outfit. De tuinbroek valt lekker ruim, wat er zo gaaf uitziet! Een tuinbroek en een oversized vest of jas en je bent klaar.  

also for winter..SaraStrand 130812_streetstyle_outfit_dungarees_1

Normaal gesproken ben ik niet zo van wit, maar de outfit van de linker foto is in één woord prachtig. Wit wordt ineens heel stoer en ik zou het bijna zelf willen dragen. Helaas ben ik hier veel te wit voor, dus dat zal niet echt mooi staan. De rechter outfit zou ik echter wel dragen. Zulke transparante shirtjes met stippen zijn echt geweldig en de combinatie met de tuinbroek is zo gaaf! 

white + overalls = perfection @Nicole Wiedman this reminds me of you!Wondering How To Wear Overalls? Check Out Our Inspiring Round-Up!

Ik zeg het gewoon nog een keer want wat is de combinatie van tuinbroeken en oversized jassen mooi! Echt een geweldige combinatie en het ziet er zo stoer uit, love it! 

denim dungarees + red coatIn the moment - Stockholm Streetstyle



Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

  1. Trendy dames Tuinbroeken & Dungarees
    www.emeralbeautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trendy dames Tuinbroeken & Dungarees
    www.emeralbeautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen