donderdag 3 april 2014

OUTFIT | DE METALLIC TOP





De laatste toetsweek van het jaar is afgelopen, dus dat betekent even achterover leunen. Maar niet voor lang, want over een paar weken staat het examen alweer voor de deur! Gelukkig heb ik mijn toetsweek over het algemeen goed afgesloten, waardoor ik al iets zelfverzekerder het examen in ga.
Het was gisteren zo mooi weer, dat ik wel even een middagje niks aan school moest doen. Ik ging na school de stad in en at mijn eerste ijsje van het jaar en daarna ging ik thuis wat outfit fotos maken. Ik droeg vandaag mijn nieuwe metallic top (die jullie waarschijnlijk al hebben gezien in mijn shoplog) gecombineerd met een simpele zwarte broek, zwarte All Stars en een statement ketting. 

TOP H&M | BROEK WE | SCHOENEN ALL STARS | STATEMENT KETTING PRIMARK


X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten