zaterdag 5 april 2014

SHOPLOG | DAGJE AMSTERDAM MET MIJN MOEDER



Ik ben met mijn moeder een dagje naar Amsterdam geweest en heb het erg gezellig gehad. We hebben lekker geshopt en echt heerlijk gegeten bij een schattig klein eettentje. Onze voeten waren aan het einde van de dag wel kapot, maar dat was het waard. Ik heb namelijk een paar heel leuke dingetjes gekocht! Zo'n dagje mag dus wel vaker voorkomen ;)
Als eerste gingen we naar de Bijenkorf toe, waar de Maffe Marathon was. Ik heb daar niks met korting gekocht, maar toch ging ik niet met lege handen naar buiten. Heel toevallig kwam ik namelijk de tas van mijn dromen tegen die normaal honderden euro's kosten. Hij was nu maar €33,- en de kleur vond ik zo leuk! Ik heb daarom ook niet lang getwijfeld en heb hem gewoon gekocht. Hij is perfect voor de laatste schooldagen die ik nog te gaan heb en voor een dagje shoppen is hij ook goed geschikt. Ik ben er zo blij mee! 



Als tweede heb ik nog wat bij de H&M gekocht (shame on me!). Ik moest gewoon even die mooie H&M winkel in die naast de Bijenkorf zit. Toevallig kwam ik daar een plissé rok tegen die ik altijd zo geweldig vind. Ik ging hem dus even passen om te kijken hoe hij mij stond en toen ik hem eenmaal aan had, stond hij heel leuk. De rok valt tot net onder mijn knie, wat ik er echt super leuk uit vind zien. Perfect te combineren met een wat wijdvallend shirt en stoere gympjes eronder. Kan niet wachten tot het mooi weer is en ik hem ga dragen. 



Nadat onze voeten echt verschrikkelijk pijn deden, zijn we na vijf en een half uur naar huis gegaan. Daar wachtte nog een pakketje op mij van de Vero Moda, waar ik een leren short had besteld. Zoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik gek op de leren shorts. Na een mislukte poging laatst in de winkel (mijn kont was namelijk verdwenen), heb ik op de webshop van de Vero Moda de perfecte leren short gevonden! Hij was wel aan de prijzige kant, maar omdat ik net mijn kleedgeld had ontvangen, kocht ik het gewoon. Ik wilde het namelijk al super lang, dus mijzelf belonen mag ook wel eens een keertje ;) De short heeft heel gave details aan de onderkant en zijkant, wat deze short extra mooi maakt. Het was dus zeker het geld waard. 



(Sorry voor de wat donkere foto's, maar het was al rond vijf uur toen ik deze foto's maakten :| ) 



X ANOUK. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten